Uputstvo za online kupovinu


Čim ovo čitaš, znači da si na pravom mestu – Ananas platformi gde možeš da pronađeš baš sve na jednom mestu.

Kupovinu možeš da obaviš online na sajtu, ali i telefonskim putem, uz pomoć agenata iz našeg kontakt centra.

Što se tiče izbora proizvoda, tvoje je samo da znaš šta želiš. Čak i ako ne znaš, naš širok asortiman će ti u tome sigurno pomoći.

Kada pronađeš proizvod, potrebno je da klikneš na narandžasto dugme Dodaj u korpu. Nakon toga će se sa desne strane otvoriti prozor sa pregledom tvoje korpe. Važno je da pre nego što nastaviš, proveriš sadržaj korpe. Ukoliko je sve u redu, klikni žuto dugme Nastavi ka plaćanju.

Pre plaćanja je potrebno da uneseš svoje podatke: ime, prezime, broj telefona, email, poštanski broj i mesto, ulicu i broj, broja stana i dodatni komentar, ukoliko ga imaš.

Prednost registrovanja na platformi je što ove podatke unosiš samo jednom, a mi ih kasnije pamtimo za tebe. Na ovaj način se ubrzava i olakšava svaka sledeća kupovina. Naravno, kupovinu možeš završiti i ako nisi registrovani korisnik.

Nakon unošenja podataka, potrebno je da izabereš način plaćanja. Plaćanje je moguće izvršiti platnom karticom (Visa, MasterCard, Maestro i Dina).

Ukoliko odabereš plaćanje karticom, automatski ćemo te preusmeriti na stranicu pružaoca usluge internet plaćanja - Chip Card a.d. Tamo je potrebno da uneseš podatke platne kartice: ime nosioca kartice, broj kartice, cvv (zadnja tri broja na poleđini kartice) i rok važenja kartice.

Poslednji korak koji te deli od kupovine je klik na dugme Završi kupovinu. Nakon ovoga će ti stići potvrda na mejl o detaljima porudžbine. Ukoliko si registrovan korisnik u svakom trenutku možeš da proveriš status svoje porudžbine na linku koji ćeš dobiti u mejlu ili na svom korisničkom profilu u sekciji „Porudžbine i reklamacije“.

Kupovinu je moguće obaviti i preko telefona uz asistenciju agenata iz našeg korisničkog centra.

Broj korisničkog centra je 0800 000 111.

Sigurni smo da ćeš uživati u kupovini!