Uputstvo za online kupovinu
Čim ovo čitaš, znači da si na pravom mestu – Ananas platformi gde možeš da pronađeš baš sve na jednom mestu.
Kupovinu možeš da obaviš online na sajtu, ali i telefonskim putem, uz pomoć agenata iz našeg kontakt centra. U tom slučaju, potrebno je da agentu Korisničkog centra saopštiš podatke neophodne za kreiranje i realizaciju porudžbine. Važno je da znaš da u slučaju kreiranja porudžbine telefonskim putem, plaćanje je moguće obaviti samo gotovinom pouzećem. Ovo iz razloga jer naši agenti ne mogu umesto tebe obaviti plaćanje na Platformi tvojom platnom karticom.
Što se tiče izbora proizvoda, tvoje je samo da znaš šta želiš. Čak i ako ne znaš, naš širok asortiman će ti u tome sigurno pomoći.
Kada pronađeš proizvod, potrebno je da klikneš na narandžasto dugme Dodaj u korpu. Nakon toga će se sa desne strane otvoriti prozor sa pregledom tvoje korpe. Važno je da pre nego što nastaviš, proveriš sadržaj korpe. Ukoliko je sve u redu, klikni žuto dugme Nastavi ka plaćanju.
Pre plaćanja je potrebno da uneseš svoje podatke: ime, prezime, broj telefona, email, poštanski broj i mesto, ulicu i broj, broja stana i dodatni komentar, ukoliko ga imaš. Ukoliko kupuješ kao pravno lice prilikom izbora adrese za dostavu ili adrese za dostavu računa izaberi opciju Pravno lice i unesi podatke o firmi. Prethodnim unosom podataka o firmi možemo da izdamo fiskalni račun koji sadrži PIB pravnog lica, dok naknadne izmene nakon što fiskalni račun bude izdat nisu moguće.
Prednost registrovanja na platformi je što ove podatke unosiš samo jednom, a mi ih kasnije pamtimo za tebe. Na ovaj način se ubrzava i olakšava svaka sledeća kupovina. Naravno, kupovinu možeš završiti i ako nisi registrovani korisnik. Registracija se može izvršiti samo za fizička lica ali svakako i pravno lice može kupovati na Ananas platformi bez obzira na registraciju.
Nakon unošenja podataka, potrebno je da izabereš način plaćanja. Plaćanje je moguće izvršiti na jedan od sledećih načina: platnom karticom (Visa, MasterCard, Maestro, Dina i American Express) ili na rate platnim karticama Banke Intesa, pouzećem, prilikom preuzimanja karticom na Paket zoni ili prilikom preuzimanja na NIS benzinskim stanicama, kao i uplatnicom prenosom sa računa. Na tebi je da odabereš onaj način plaćanja koji ti najviše odgovara!
Ukoliko odabereš plaćanje karticom, potrebno je da uneseš podatke sa platne kartice: ime nosioca kartice, broj kartice, cvv (zadnja tri broja na poleđini kartice) i rok važenja kartice, na stranici koja je sigurna i zaštićena u kriptovanoj formi.
U pogledu dostave, nudimo ti sledeće opcije: dostava na kućnu adresu, dostava na Paketomat i dostava na Ananas paket zonu. Ti biraš gde želiš da ti dostavimo paket!
Poslednji korak koji te deli od kupovine je klik na dugme Završi kupovinu. Nakon ovoga će ti stići potvrda na mejl o detaljima porudžbine. Ukoliko si registrovan korisnik u svakom trenutku možeš da proveriš status svoje porudžbine na linku koji ćeš dobiti u mejlu ili na svom korisničkom profilu u sekciji „Porudžbine i reklamacije“.
Kupovinu je moguće obaviti i preko telefona uz asistenciju agenata iz našeg korisničkog centra.
Broj korisničkog centra je 0800 000 111.
Sigurni smo da ćeš uživati u kupovini!
Za vreme korišćenja bilo koje stranice na veb-sajtu ananas.rs, kompanija Ananas može da sačuva određene informacije na korisnikov uređaj, putem "kolačića" (eng. "cookies").