Često postavljana pitanja

Pročitajte odgovore na najčešće postavljena pitanja u sekciji ispod. Ukoliko ne nadjete odgovor, uvek možete da kontaktirate našu korisničku podršku.

Moj nalog

Kako da se registrujem na Ananas platformu?
Šta dobijam registracijom?
Da li je registracija obavezna za kupovinu?
Zašto moram da ostavim broj telefona i e-mail adresu?
Kako ažuriram lične podatke na nalogu i kako da promenim lozinku?
Da li je bezbedno da ostavljam podatke o platnoj kartici?
Gde mogu da vidim istorijat mojih porudžbina?
Gde i kako mogu da unesem ili izmenim adresu za dostavu?
Gde i kako mogu da se prijavim za obaveštenja o najnovijim proizvodima, trendovima i posebnim ponudama na Ananasu?
Prijava

Kupovina

Zašto kupovati online?
Kako pronaći željeni proizvod?
Kako da poručim proizvod?
Lista želja
Kako mogu da izmenim ili otkažem porudžbinu?
Obavljanje kupovine u svojstvu pravnog lica
Kupovina za poklon
Mogu li da promenim adresu isporuke nakon što sam poručio?

Plaćanje

Načini plaćanja
Kako dobijam račun?
Šta da radim ako mi je plaćanje karticom odbijeno?

Dostava

Opšte informacije o svim tipovima dostave
Koji načini dostave postoje?
Besplatna dostava
Uputstvo za pakovanje paketa

Status porudžbine

Kako pratim gde se nalazi moja porudžbina?
Zašto moja porudžbina kasni?
Zašto jednu porudžbinu dobijam iz više paketa i odvojeno plaćam dostavu?

Ananas+ klub

Ananas+ klub

Reklamacije i povrat robe

Reklamacije
Povrat robe

Prodaja

Koje kvalifikacije i dokumentacija su potrebne za prodaju preko ananas.rs?
Da li je moguća promena vlasništva naloga na ananas.rs?
Šta se dešava ukoliko ima više dobavljača za isti artikal?
Da li moram biti ovlašćeni distributer brenda koji prodajem?
Da li je obavezno da imam svoj sajt?
Koliko košta ulistavanje proizvoda na ananas.rs?
Koliko košta dostava preko ananas.rs platforme (Ananas Direkt ), a koliko samostalna dostava (Dropshipping)?
Koji je trošak transfera novca?
Koliko mi je kapitala potrebno da počnem prodaju na ananas.rs?
Kako da se kvalifikujem za dostavu preko ananas.rs platforme (Ananas Direkt )?
Na koji način funkcioniše samostalna dostava (Dropshipping)?
Nakon koliko vremena je proizvod vidljiv za potrošače od trenutka dostave u Ananas Direkt ?
Postoje li specifični zahtevi pakovanja proizvoda?
Šta se dešava sa robom nakon povrata od Kupca?
Da li mogu da ulistam proizvod bez EAN koda?
Ukoliko imam neke probleme, kome mogu da se obratim za pomoć?
Koji su uslovi povrata robe od potrošača?
Kako rešavamo reklamacije usled oštećenja robe nastalog prilikom transporta?
U slučaju odustanka od kupovine u roku od 14 dana od dostave ko snosi trošak povrata robe i kakve su obaveze kupca pri vraćanju nekorišćenog proizvoda u originalnom pakovanju?
Saobraznost i garantni rok – kome se upućuje reklamacija?
Ne prodajem uživo ništa, nemam fiskalnu kasu i bar kodove, da li mogu da prodajem na Ananasu?
Koji su to benefiti dostave mog asortimana u Ananas Direkt centar?
Kako se formira maloprodajna cena?