Koliko košta dostava preko ananas.rs platforme (Ananas Direkt ), a koliko samostalna dostava (Dropshipping)?
Koji je trošak transfera novca?
Koliko mi je kapitala potrebno da počnem prodaju na ananas.rs?
Kako da se kvalifikujem za dostavu preko ananas.rs platforme (Ananas Direkt)?
Na koji način funkcioniše samostalna dostava (Dropshipping)?
Nakon koliko vremena je proizvod vidljiv za potrošače od trenutka dostave u Ananas Direkt?
Postoje li specifični zahtevi pakovanja proizvoda?
Šta se dešava sa robom nakon povrata od Kupca?
Da li mogu da ulistam proizvod bez EAN koda?
Ukoliko imam neke probleme, kome mogu da se obratim za pomoć?
Koji su uslovi povrata robe od potrošača?
Kako rešavamo reklamacije usled oštećenja robe nastalog prilikom transporta?
U slučaju odustanka od kupovine u roku od 14 dana od dostave ko snosi trošak povrata robe i kakve su obaveze kupca pri vraćanju nekorišćenog proizvoda u originalnom pakovanju?
Saobraznost i garantni rok – kome se upućuje reklamacija?
Ne prodajem uživo ništa, nemam fiskalnu kasu i bar kodove, da li mogu da prodajem na Ananasu?
Koji su to benefiti dostave mog asortimana u Ananas Direkt centar?