Benefiti Ananasa

Širok asortiman

Trenutno imamo više od 20 kategorija proizvoda. Izbor proizvoda će stalno rasti kako bismo bili sigurni da na jednom mestu možeš da pronađeš sve što ti je potrebno.

Više o asortimanu saznaj ovde.

Sigurno plaćanje

Svi lični podaci o platnim karticama koje ostaviš na Ananasu, zaštićeni su vodećim kriptografskim i softverskim sistemima i bezbednosnim protokolima i u skladu sa PCI DSS standardima za sigurna plaćanja.

Proizvode koje poručiš, možeš platiti karticom (Visa, MasterCard, Maestro i Dina) uz primenu 3D Secure protokola i dvo-faktorske autentifikacije ili gotovinski prilikom preuzimanja paketa.
Ako odabereš plaćanje karticom, automatski ćemo te preusmeriti na stranicu pružaoca usluge internet plaćanja – Chip Card a.d.
Više informacija o plaćanju možeš pronaći ovde.

Brza dostava

Isporuka se vrši radnim danima i podrazumeva dostavu do kućnih vrata.

Svaki proizvod obeležen bedžom "Ananas direkt" je već spreman u našem skladištu; time omogućavamo bržu i povoljniju dostavu. Proizvode iz ove grupe koje poručite ranije u toku dana (Beograd i Novi Sad do 23h, Niš i ostatak Srbije do 19h) – isporučićemo već narednog dana!
Za sve ostale proizvode očekivano vreme dostave je između dva i četiri dana.
Pored ovoga, kreirali smo i uslugu koja ti omogućava da podigneš paket kad i gde god tebi odgovara! Ananas Paket Zona je mreža maloprodajnih objekata (kafići, manje trgovinske radnje, menjačnice...) koji u saradnji sa nama uručuju pošiljke. Na ovaj način možeš odabrati mesto isporuke u skladu sa svojim planovima – blizu kućne adrese, posla ili prijatelja.
Pored Ananas Paket Zone tu su i Ananas Paketomati, automati sa kojih preuzimaš svoje pakete kada tebi odgovara. Na preko 50 NIS-ovih pumpi širom Srbije Ananas Paketomati su dostupni 24/7 tokom cele godine. Na Ananas Paketomate je moguće isporučiti pakete do 25 kg čije dimenzije dozvoljavaju ovaj vid dostave.
Više informacija o dostavi možeš pronaći ovde.

Lakše vraćanje robe

Pojednostavili smo i vraćanje robe. Reklamaciju možeš poslati preko stranice Porudžbine i reklamacije ili putem kontakt forme na stranici Korisnička podrška. Na raspolaganju ti je i poziv na 0800 000 111, uz biranje opcije 4.

Za izjavu reklamacije ti je potreban samo dokaz o kupovini (račun i specifikacija porudžbine).
U prvih 14 dana možeš da vratiš proizvod bez ikakvih dodatnih objašnjenja. Jedini uslov je da proizvod ne bude korišćen. U ovom slučaju snosiš samo troškove vraćanja robe.
Ukoliko je porudžbina plaćena karticom, povrat novca biće izvršen refundacijom sredstava. Ukoliko je plaćanje bilo pouzećem, novčana sredstva će biti uplaćena na tekući račun i to u roku od 14 dana od prijema vraćene robe.
Više informacija možeš pronaći ovde, a na raspolaganju su ti i Opšti uslovi kupovine.