U zbirci Teatro Grottesco Ligotijev svet je u potpunosti profilisan i zaokružen, a teme, motivi, ikonografija i idejnost, prisutni i ranije, ovde doživljavaju svoju apoteozu. Iako je trinaest priča u ovoj knjizi podeljeno u tri celine, zapravo se one mogu podeliti u dve dominantne tematske grupacije: jedna se tiče lutaka, klovnova, karnevala, cirkusa, pozorišta, a druga se bavi kafkijanskim paklom korporativnog horora gde se često, kao i kod Kafke, prizemnost otuđujuće birokratije neosetno pretapa u sfere mističkog i metafizičkog.
U zbirci Teatro Grottesco Ligotijev svet je u potpunosti profilisan i zaokružen, a teme, motivi, ikonografija i idejnost, prisutni i ranije, ovde doživljavaju svoju apoteozu. Iako je trinaest priča u ovoj knjizi podeljeno u tri celine, zapravo se one mogu podeliti u dve dominantne tematske grupacije: jedna se tiče lutaka, klovnova, karnevala, cirkusa, pozorišta, a druga se bavi kafkijanskim paklom korporativnog horora gde se često, kao i kod Kafke, prizemnost otuđujuće birokratije neosetno pretapa u sfere mističkog i metafizičkog.
Za vreme korišćenja bilo koje stranice na veb-sajtu ananas.rs, kompanija Ananas može da sačuva određene informacije na korisnikov uređaj, putem "kolačića" (eng. "cookies").