Autor polazi od novinskih ili književnih diskursa o slikama, razmatra šta od tih slika možemo da očekujemo, kakve frustracije one pothranjuju, kako je njihovo tumačenje uvek uslovljeno ““verovanjem””, čak i kada je ono izmenjeno i obogaćeno sećanjem i stereotipima. Ova knjiga nudi istraživački pristup, u kome se polazi od niza praktičnih primera i različitih analiza i, uz pomoć širih teorijskih razmatranja, teži da pronađe izvesno jedinstvo u tumačenju vizuelnih i audiovizuelnih poruka koje nam svakodnevno šalju industrije pokretnih slika.
Autor polazi od novinskih ili književnih diskursa o slikama, razmatra šta od tih slika možemo da očekujemo, kakve frustracije one pothranjuju, kako je njihovo tumačenje uvek uslovljeno ““verovanjem””, čak i kada je ono izmenjeno i obogaćeno sećanjem i stereotipima. Ova knjiga nudi istraživački pristup, u kome se polazi od niza praktičnih primera i različitih analiza i, uz pomoć širih teorijskih razmatranja, teži da pronađe izvesno jedinstvo u tumačenju vizuelnih i audiovizuelnih poruka koje nam svakodnevno šalju industrije pokretnih slika.
Za vreme korišćenja bilo koje stranice na veb-sajtu ananas.rs, kompanija Ananas može da sačuva određene informacije na korisnikov uređaj, putem "kolačića" (eng. "cookies").