Odvažan, drzak i neverovatno obrazovan, autor sebi dozvoljava sve ili skoro sve. Ovaj postupak, koji kombinuje britkost, političku angažovanost i maštu, omogućava pristup vrhunskoj istini koju sebi može da dozvoli samo velika književnost.– Fabris Lardro, „„Transfuge““U književnosti odavno nije nikakva novina pisati o nemogućnosti pisanja. Ali u ovoj knjizi, Robert Đuan-Kantavelja, koji se ovde po prvi put predstalvja našoj čitalačkoj publici, priču osmišljeno predstavlja u obliku naopakog romana, u kome je Kventin Tarantino stariji od Vladimira Nabokova a ovaj od Albera Kamija, koji je pak, stariji od Marsela Prusta. Uobičajena umetnost se izvrće, glave se gube zbog plagijata a kritici je podvrgnut pre svega postmodernistički i poststrukturalistički govor o zasićenju umetnosti i nemogućnosti originalnog stvaranja.– Igor Marojević (iz pogovora knjizi)
Odvažan, drzak i neverovatno obrazovan, autor sebi dozvoljava sve ili skoro sve. Ovaj postupak, koji kombinuje britkost, političku angažovanost i maštu, omogućava pristup vrhunskoj istini koju sebi može da dozvoli samo velika književnost.– Fabris Lardro, „„Transfuge““U književnosti odavno nije nikakva novina pisati o nemogućnosti pisanja. Ali u ovoj knjizi, Robert Đuan-Kantavelja, koji se ovde po prvi put predstalvja našoj čitalačkoj publici, priču osmišljeno predstavlja u obliku naopakog romana, u kome je Kventin Tarantino stariji od Vladimira Nabokova a ovaj od Albera Kamija, koji je pak, stariji od Marsela Prusta. Uobičajena umetnost se izvrće, glave se gube zbog plagijata a kritici je podvrgnut pre svega postmodernistički i poststrukturalistički govor o zasićenju umetnosti i nemogućnosti originalnog stvaranja.– Igor Marojević (iz pogovora knjizi)
Za vreme korišćenja bilo koje stranice na veb-sajtu ananas.rs, kompanija Ananas može da sačuva određene informacije na korisnikov uređaj, putem "kolačića" (eng. "cookies").