U ovaj izbor ušla je i satirična novela „„Ostrvljani u kojoj Jevgenij Zamjatin (1884-1937) nemilosrdno ironiše konzervativni, lažni moral Engleza, njihove običaje i društvene norme. Ostale priče su izabrane iz drugih Zamjatinovih knjiga i oslikavaju njegovo osoben stil, društvenu kritiku i ironiju. Sve do autobiografije kojom se završava ovaj izbor a koju je, na sebi svojstven način, „„nakitio svim onim što je osnovna karakteristika i neposrednost njegovih priča. Nakon pojavljivanja u štampi, rane Zamjatinove priče izazvale su burnu reakciju kritike, koja ga je poredila s Bunjinom, Prišvinom i Kuprinom. Realistični likovi njegovih ranih priča uzdignuti su do simbolizma, do uopštavanja, prenoseći osećanje koje izaziva večna borba dobra i zla. U svojim delima, koja su postala najsjajnije umetničko svedočanstvo vremena, Zamjatin je težio „„pravoj istini““, koja je, prema Dostojevskom, „„uvek varljiva““.
U ovaj izbor ušla je i satirična novela „„Ostrvljani u kojoj Jevgenij Zamjatin (1884-1937) nemilosrdno ironiše konzervativni, lažni moral Engleza, njihove običaje i društvene norme. Ostale priče su izabrane iz drugih Zamjatinovih knjiga i oslikavaju njegovo osoben stil, društvenu kritiku i ironiju. Sve do autobiografije kojom se završava ovaj izbor a koju je, na sebi svojstven način, „„nakitio svim onim što je osnovna karakteristika i neposrednost njegovih priča. Nakon pojavljivanja u štampi, rane Zamjatinove priče izazvale su burnu reakciju kritike, koja ga je poredila s Bunjinom, Prišvinom i Kuprinom. Realistični likovi njegovih ranih priča uzdignuti su do simbolizma, do uopštavanja, prenoseći osećanje koje izaziva večna borba dobra i zla. U svojim delima, koja su postala najsjajnije umetničko svedočanstvo vremena, Zamjatin je težio „„pravoj istini““, koja je, prema Dostojevskom, „„uvek varljiva““.
Za vreme korišćenja bilo koje stranice na veb-sajtu ananas.rs, kompanija Ananas može da sačuva određene informacije na korisnikov uređaj, putem "kolačića" (eng. "cookies").