U ovoj knjizi uvodi se originalni pojam moralni kapital kao ključni pojam za analiziranje prirode i funkcije moralnosti u privrednim aktivnostima. Knjiga je podeljena na četiri glavna dela. U prvom delu autor tvrdi da logička veza između moralnosti i ekonomije i veza između moralnosti i profita pružaju konkretnu teorijsku osnovu pojmu moralnog kapitala. U drugom, autor razjašnjava pojam, formu i mehanizam funkcionisanja moralnog kapitala. U trećem, autor daje prikaz ekonomske etike kroz kinesku istoriju ideja, a posebno poklanja pažnju glavnoj ideji o ulozi moralnosti u ekonomiji, iznoseći istorijsku priču o ovom pojmu i istovremeno obezbeđujući građu za istoriju ideologije. Na ovaj način omogućava se samim preduzećima da naprave svoj vlastiti pristup stvaranju moralnog kapitala. U četvrtom, istražuje posebnu ekonomsku ulogu moralnosti i predlaže indeksni sistem vrednovanja koji omogućava procenjivanje obima moralnosti u preduzećima, ukazujući na značaj pojma moralnog kapitala i sa teorijskog stanovišta i sa stanovišta primene.
U ovoj knjizi uvodi se originalni pojam moralni kapital kao ključni pojam za analiziranje prirode i funkcije moralnosti u privrednim aktivnostima. Knjiga je podeljena na četiri glavna dela. U prvom delu autor tvrdi da logička veza između moralnosti i ekonomije i veza između moralnosti i profita pružaju konkretnu teorijsku osnovu pojmu moralnog kapitala. U drugom, autor razjašnjava pojam, formu i mehanizam funkcionisanja moralnog kapitala. U trećem, autor daje prikaz ekonomske etike kroz kinesku istoriju ideja, a posebno poklanja pažnju glavnoj ideji o ulozi moralnosti u ekonomiji, iznoseći istorijsku priču o ovom pojmu i istovremeno obezbeđujući građu za istoriju ideologije. Na ovaj način omogućava se samim preduzećima da naprave svoj vlastiti pristup stvaranju moralnog kapitala. U četvrtom, istražuje posebnu ekonomsku ulogu moralnosti i predlaže indeksni sistem vrednovanja koji omogućava procenjivanje obima moralnosti u preduzećima, ukazujući na značaj pojma moralnog kapitala i sa teorijskog stanovišta i sa stanovišta primene.
Za vreme korišćenja bilo koje stranice na veb-sajtu ananas.rs, kompanija Ananas može da sačuva određene informacije na korisnikov uređaj, putem "kolačića" (eng. "cookies").