Sposobnost da vršite uticaj na druge, a da ih pritom ne iritirate, najprofitabilnija je veština poznata ljudskoj vrsti. Mnogi sledbenici Napoleona Hila često zanemare činjenicu da on nije bio samo nadareni pisac i govornik već i čovek koji je živeo od podučavanja drugih veštinama prodaje. Hil je 1913. godine počeo da radi na Univerzitetu „„Lasal”” u Čikagu, što mu je donelo dragocene uvide u ono čime želi da se bavi i u čemu je dobar: u podučavanju ljudi kako da prodaju različite proizvode, usluge i, između ostalog, sebe. Ova knjiga će vam pružiti instrumente koje možete iskoristiti kako biste delotvorno „„prodavali”” sebe i svoje ideje. Čitajući Hila saznaćete više o: Načelima praktične psihologije koja se primenjuju u uspešnim pregovorima strategijama profesionalnog umeća prodaje osobinama koje profesionalni prodavac mora da razvije autosugestiji – prvom koraku u ovladavanju veštinom prodaje tajnama vrhunskog uma koncentraciji, iInicijativi i vođstvu. Takođe ćete naučiti da pažljivo osmislite promociju koja vodi do uspeha, okarakterišete potencijalnog kupca i njegovo mišljenje, i kako da zaključite prodaju. Sposobnost uticanja na druge je najvažnije umeće prodaje. Nauka o uspešnoj prodaji posvećena je analizi načela pomoću kojih svako može da pregovara staloženo, bez nesuglasica i suvišnog laskanja. Pomenuta načela potiču iz životnih iskustava nekih od najuspešnijih lidera u oblasti poslovanja, privrede, finansija i obrazovanja, nadaleko poznatih u Americi u prvoj polovini prošlog veka. Svetu su potrebni novi lideri i profesionalni prodavci koji su kreativni, energični i koji žele da budu od koristi drugima. Vi možete biti jedan od njih!
Sposobnost da vršite uticaj na druge, a da ih pritom ne iritirate, najprofitabilnija je veština poznata ljudskoj vrsti. Mnogi sledbenici Napoleona Hila često zanemare činjenicu da on nije bio samo nadareni pisac i govornik već i čovek koji je živeo od podučavanja drugih veštinama prodaje. Hil je 1913. godine počeo da radi na Univerzitetu „„Lasal”” u Čikagu, što mu je donelo dragocene uvide u ono čime želi da se bavi i u čemu je dobar: u podučavanju ljudi kako da prodaju različite proizvode, usluge i, između ostalog, sebe. Ova knjiga će vam pružiti instrumente koje možete iskoristiti kako biste delotvorno „„prodavali”” sebe i svoje ideje. Čitajući Hila saznaćete više o: Načelima praktične psihologije koja se primenjuju u uspešnim pregovorima strategijama profesionalnog umeća prodaje osobinama koje profesionalni prodavac mora da razvije autosugestiji – prvom koraku u ovladavanju veštinom prodaje tajnama vrhunskog uma koncentraciji, iInicijativi i vođstvu. Takođe ćete naučiti da pažljivo osmislite promociju koja vodi do uspeha, okarakterišete potencijalnog kupca i njegovo mišljenje, i kako da zaključite prodaju. Sposobnost uticanja na druge je najvažnije umeće prodaje. Nauka o uspešnoj prodaji posvećena je analizi načela pomoću kojih svako može da pregovara staloženo, bez nesuglasica i suvišnog laskanja. Pomenuta načela potiču iz životnih iskustava nekih od najuspešnijih lidera u oblasti poslovanja, privrede, finansija i obrazovanja, nadaleko poznatih u Americi u prvoj polovini prošlog veka. Svetu su potrebni novi lideri i profesionalni prodavci koji su kreativni, energični i koji žele da budu od koristi drugima. Vi možete biti jedan od njih!
Za vreme korišćenja bilo koje stranice na veb-sajtu ananas.rs, kompanija Ananas može da sačuva određene informacije na korisnikov uređaj, putem "kolačića" (eng. "cookies").