Kako uspeti u korporaciji i ostati normalan, s akcentom na uspeti i ostati normalan. Autorka ima dvadesetogodišnje iskustvo, koje je izdašno prenela čitaocima. Skoro svaka situacija potkepljena je konkretnim primerom iz njenog bogatog iskustva rada u korporacijama. Baš kao što naslov kaže, Kako uspeti u korporaciji i ostati normalan, kroz celu knjigu provlači se sintagma biti normalan u smislu – postati i ostati lider u skladu s vrednostima koje gajimo. Dakle, prava literatura za potencijalne lidere.
Kako uspeti u korporaciji i ostati normalan, s akcentom na uspeti i ostati normalan. Autorka ima dvadesetogodišnje iskustvo, koje je izdašno prenela čitaocima. Skoro svaka situacija potkepljena je konkretnim primerom iz njenog bogatog iskustva rada u korporacijama. Baš kao što naslov kaže, Kako uspeti u korporaciji i ostati normalan, kroz celu knjigu provlači se sintagma biti normalan u smislu – postati i ostati lider u skladu s vrednostima koje gajimo. Dakle, prava literatura za potencijalne lidere.