Otključajte kreativnu čaroliju u sebi; uspešna metoda za buduće pisce.Pišete roman ali imate problem već sa prvom verzijom i ne ide vam, ili vam urednici izdavačkih kuća uporno odbijaju tekstove? Čuli ste za pravljenje sinopsisa i preciznog plana pre pisanja, ali vam to zvuči previše rigidno? Čuli ste i za „organsko pisanje“ ili pisanje „iz glave“, ali i to vam je pomalo mrsko? Ako je tako, onda je ovo prava knjiga za vas.U deset koraka ćete naučiti kako da brzo i efikasno oblikujete svoj tekst, pri čemu ćete pratiti priču jedne mlade spisateljice koja će vam jasno prikazati put stvaranja romana od početne ideje do sjajnog i moćnog dela.U knjizi ćete kroz primere u praksi otkriti:Kako da definišete ciljnu grupu kojoj se obraćate na pravi način, tako da tačno znate kako vaši čitaoci razmišljaju i šta osećaju.Kako da uđete pod kožu svakog od vaših likova i predstavite ih u svoj njihovoj složenosti, pa čak i kad su pitanju negativci, pogotovo kad su u pitanju negativci.Kako da pronađete duboku, emotivno snažnu temu.Kako da znate kada treba preraditi i dopisati tekst, ili izbaciti iz njega određene delove i zašto je prerađivanje od esencijalnog značaja za pisanje sjajne literature.Kako da testirate svaku zamišljenu scenu da bi ona bila dovoljno snažna – pre nego što je napišete.
Otključajte kreativnu čaroliju u sebi; uspešna metoda za buduće pisce.Pišete roman ali imate problem već sa prvom verzijom i ne ide vam, ili vam urednici izdavačkih kuća uporno odbijaju tekstove? Čuli ste za pravljenje sinopsisa i preciznog plana pre pisanja, ali vam to zvuči previše rigidno? Čuli ste i za „organsko pisanje“ ili pisanje „iz glave“, ali i to vam je pomalo mrsko? Ako je tako, onda je ovo prava knjiga za vas.U deset koraka ćete naučiti kako da brzo i efikasno oblikujete svoj tekst, pri čemu ćete pratiti priču jedne mlade spisateljice koja će vam jasno prikazati put stvaranja romana od početne ideje do sjajnog i moćnog dela.U knjizi ćete kroz primere u praksi otkriti:Kako da definišete ciljnu grupu kojoj se obraćate na pravi način, tako da tačno znate kako vaši čitaoci razmišljaju i šta osećaju.Kako da uđete pod kožu svakog od vaših likova i predstavite ih u svoj njihovoj složenosti, pa čak i kad su pitanju negativci, pogotovo kad su u pitanju negativci.Kako da pronađete duboku, emotivno snažnu temu.Kako da znate kada treba preraditi i dopisati tekst, ili izbaciti iz njega određene delove i zašto je prerađivanje od esencijalnog značaja za pisanje sjajne literature.Kako da testirate svaku zamišljenu scenu da bi ona bila dovoljno snažna – pre nego što je napišete.
Za vreme korišćenja bilo koje stranice na veb-sajtu ananas.rs, kompanija Ananas može da sačuva određene informacije na korisnikov uređaj, putem "kolačića" (eng. "cookies").