Prvi međunarodni standardi za kreiranje izveštaja za menadžment Jednostavni saveti, lako primenjivi u praksi Veliki broj izveštaja koje menadžeri dobijaju potpuno su neupotrebljivi – obuhvataju besmislene statistike, bez jasne poruke ili predloga za akciju. Takvi izveštaji menadžerima oduzimaju previše vremena. Da bi jedan izveštaj bio adekvatan, neophodno je da ispoštuje tri grupe pravila: Koncepcijska pravila Percepcijska pravila Semantička pravila. Poštovanjem ovih pravila ispunjeni su IBCS standardi koji omogućavaju ostvarivanje uspešne poslovne komunikacije. Poštovanje IBCS standarda omogućava izradu kvalitetnih izveštaja.
Prvi međunarodni standardi za kreiranje izveštaja za menadžment Jednostavni saveti, lako primenjivi u praksi Veliki broj izveštaja koje menadžeri dobijaju potpuno su neupotrebljivi – obuhvataju besmislene statistike, bez jasne poruke ili predloga za akciju. Takvi izveštaji menadžerima oduzimaju previše vremena. Da bi jedan izveštaj bio adekvatan, neophodno je da ispoštuje tri grupe pravila: Koncepcijska pravila Percepcijska pravila Semantička pravila. Poštovanjem ovih pravila ispunjeni su IBCS standardi koji omogućavaju ostvarivanje uspešne poslovne komunikacije. Poštovanje IBCS standarda omogućava izradu kvalitetnih izveštaja.
Za vreme korišćenja bilo koje stranice na veb-sajtu ananas.rs, kompanija Ananas može da sačuva određene informacije na korisnikov uređaj, putem "kolačića" (eng. "cookies").