Vreme je za novu pismenost... Ona se zove medijska pismenost. Živimo u vreme kad je i medij postao poruka. Da bi razumevao prirodu sveta u kome se našao, čovek mora da krene od medija. Valja se opismeniti za čitanje logike medija i logike stvaranja poruke da ne bismo bili robovi poruka i informacionih paukovih mreža. Pet je elemenata te pismenosti: razumeti kako mediji utiču na društvo, šta su sadržaji medija, kako proizvodi medijska industrija, hladne glave i kritički što bolje razumevati društvo u kome živimo i – dobro procenjivati lične moći i znanja, te biti sposoban da ih stalno unapređujemo. To je suština pismenosti na početku XXI veka.
Vreme je za novu pismenost... Ona se zove medijska pismenost. Živimo u vreme kad je i medij postao poruka. Da bi razumevao prirodu sveta u kome se našao, čovek mora da krene od medija. Valja se opismeniti za čitanje logike medija i logike stvaranja poruke da ne bismo bili robovi poruka i informacionih paukovih mreža. Pet je elemenata te pismenosti: razumeti kako mediji utiču na društvo, šta su sadržaji medija, kako proizvodi medijska industrija, hladne glave i kritički što bolje razumevati društvo u kome živimo i – dobro procenjivati lične moći i znanja, te biti sposoban da ih stalno unapređujemo. To je suština pismenosti na početku XXI veka.
Za vreme korišćenja bilo koje stranice na veb-sajtu ananas.rs, kompanija Ananas može da sačuva određene informacije na korisnikov uređaj, putem "kolačića" (eng. "cookies").