Priručnik je osmišljen kao pomoć i podrška logopedima, roditeljima, pedagozima i ostalim edukatorima koji su uključeni u proces rada na govorno-jezičkom razvoju dece sa oštećenim sluhom. U skladu sa postojećim tendencijama i programima u logopedskom radu, priručnik sadrži brojne stimulativne metode i vežbe za prevladavanje poteškoća u izražavanju. Pristup u realizaciji plana i programa u radu sa ovakvom decom i njihove uspešne integracije u školske aktivnosti zahteva rad na specifičnom načinu komunikacije, od artikulacije glasova srpskog jezika, preko gramatičkih vežbi, usavršavanja situacionog govora do samostalnog izražavanja. Stimulativni modeli za razvoj govora podržani su dobro osmišljenim ilustracijama, tako da je ovaj priručnik odlična osnova za obrazovanje, pravilan razvoj ličnosti i sposobnosti komunikacije dece sa oštećenim sluhom. Iz tih razloga, može se uspešno koristiti i u radu sa decom koja imaju bilo kakve govorne smetnje.
Formаt: 17x24
Broj strаnа: 135
Povez knjige: broš
Pismo: ćirilica
Priručnik je osmišljen kao pomoć i podrška logopedima, roditeljima, pedagozima i ostalim edukatorima koji su uključeni u proces rada na govorno-jezičkom razvoju dece sa oštećenim sluhom. U skladu sa postojećim tendencijama i programima u logopedskom radu, priručnik sadrži brojne stimulativne metode i vežbe za prevladavanje poteškoća u izražavanju. Pristup u realizaciji plana i programa u radu sa ovakvom decom i njihove uspešne integracije u školske aktivnosti zahteva rad na specifičnom načinu komunikacije, od artikulacije glasova srpskog jezika, preko gramatičkih vežbi, usavršavanja situacionog govora do samostalnog izražavanja. Stimulativni modeli za razvoj govora podržani su dobro osmišljenim ilustracijama, tako da je ovaj priručnik odlična osnova za obrazovanje, pravilan razvoj ličnosti i sposobnosti komunikacije dece sa oštećenim sluhom. Iz tih razloga, može se uspešno koristiti i u radu sa decom koja imaju bilo kakve govorne smetnje.
Formаt: 17x24
Broj strаnа: 135
Povez knjige: broš
Pismo: ćirilica