Mediji, kultura i umetnost u doba populizma

DELFI KNJIŽARE
Slike Mediji, kultura i umetnost u doba populizma
Slike Mediji, kultura i umetnost u doba populizma
Slike Mediji, kultura i umetnost u doba populizma
Slike Mediji, kultura i umetnost u doba populizma
Slike Mediji, kultura i umetnost u doba populizma
Slike Mediji, kultura i umetnost u doba populizma
Slike Mediji, kultura i umetnost u doba populizma
Slike Mediji, kultura i umetnost u doba populizma

Mediji, kultura i umetnost u doba populizma

DELFI KNJIŽARE
1.210RSD

Informacije o dostavi

Saznaj više

Opis proizvoda

Zbornik radovaPopulizam postepeno, iako ne mnogo vidljivo, ulazi u centar interesovanja srpske nauke i srpskog društva. Još od sredine osamdesetih godina XX veka populistička komunikacija, u početku gotovo neprimetno, osvaja medijski i kulturni prostor Srbije, da bi devedesetih preovlađivala u javnom diskursu i značajno uticala na oblikovanja javne sfere, njenih idejnih i estetskih vrednosti. Naučna razmatranja su se većinom zadržavala na političkoj populističkoj komunikaciji, a po strani su ostavljeni prodori populizma u medijsku, kulturnu, urbanu, pa čak i obrazovnu politiku, mada su mnogo pre istraživača pojedini umetnici počeli da istražuju fenomene populizma unutar same umetnosti. S toga je potpuno prirodno da su nastavnici Fakulteta dramskih umetnosti, usredsređeni na proučavanje kulturoloških fenomena, umetničkih izraza i kreativne komunikacije, pažnju posvetili i uticaju populizma i populističke retorike na kulturu, vrednosne obrasce, umetničke i medijske prakse. Predstavljeni autori i njihovi radovi u ovom zborniku dovoljno su dobra preporuka čitaocima i istraživačim ne samo da upoznaju, već i da aktivno promišljaju različite aspekte populizma u domaćim i širim svetskim okvirima, od sfere politike i društvenih odnosa, preko kulturne i mediske politike, do raznovrsnih komunikacionih i medijskih praksi, te na kraju umetnosti, kao najznačajnijeg fenomena ljudskog izražavanja vrednosti, stremljenja i iskustava.

Prikaži više

Specifikacije

Brend
Clio

Karakteristike

Broj stranica
369
Autor
Grupa autora
Izdavač
Clio
Godina izdanja
2018
Format knjige
24 cm
Tip poveza knjige
Mek
Žanr
Marketing i menadžment,Publicistika,Sociologija,Umetnost

Ananas ID

Šifra proizvoda
JZGUXD0MYZ

EAN / kod

EAN / kod
9788682101727
1.210RSD

Informacije o dostavi

Saznaj više

Opis proizvoda

Zbornik radovaPopulizam postepeno, iako ne mnogo vidljivo, ulazi u centar interesovanja srpske nauke i srpskog društva. Još od sredine osamdesetih godina XX veka populistička komunikacija, u početku gotovo neprimetno, osvaja medijski i kulturni prostor Srbije, da bi devedesetih preovlađivala u javnom diskursu i značajno uticala na oblikovanja javne sfere, njenih idejnih i estetskih vrednosti. Naučna razmatranja su se većinom zadržavala na političkoj populističkoj komunikaciji, a po strani su ostavljeni prodori populizma u medijsku, kulturnu, urbanu, pa čak i obrazovnu politiku, mada su mnogo pre istraživača pojedini umetnici počeli da istražuju fenomene populizma unutar same umetnosti. S toga je potpuno prirodno da su nastavnici Fakulteta dramskih umetnosti, usredsređeni na proučavanje kulturoloških fenomena, umetničkih izraza i kreativne komunikacije, pažnju posvetili i uticaju populizma i populističke retorike na kulturu, vrednosne obrasce, umetničke i medijske prakse. Predstavljeni autori i njihovi radovi u ovom zborniku dovoljno su dobra preporuka čitaocima i istraživačim ne samo da upoznaju, već i da aktivno promišljaju različite aspekte populizma u domaćim i širim svetskim okvirima, od sfere politike i društvenih odnosa, preko kulturne i mediske politike, do raznovrsnih komunikacionih i medijskih praksi, te na kraju umetnosti, kao najznačajnijeg fenomena ljudskog izražavanja vrednosti, stremljenja i iskustava.

Prikaži više

Specifikacije

Budi u toku!

Svi najnoviji, sniženi i aktuelni proizvodi se već nalaze na sajtu a mi smo ih izdvojili za tebe!
Sve što treba da uradiš je da se prijaviš na naš Newsletter!

Prijavom na Newsletter prihvataš Politiku privatnosti