Keni Viler je rođen u Kanadi 1930. godine i, uz ohrabrenje svog oca – koji je i sam trombonista – počeo je da svira trubu sa 12 godina. Nakon studija na Kraljevskom konzervatorijumu u Torontu, stigao je u London 1952. godine, a njegovo sviranje je bilo obavijeno zvucima Majlsa Dejvisa, Booker Little-om i Fats Navarro-m. Godine 1959. Viler se pridružio orkestru Džonija Dankvorta i ostao tamo do 1963, iako se često vraćao radi nastupa i drugih projekata u godinama koje su usledile. Ubrzo je postao istaknuti solista u orkestru i pojavio se na Dankvortovim ključnim albumima šezdesetih. Vheeler je upoznao i svirao sa umetnicima u usponu Londonske free jazz scene. Igrači poput Trevora Votsa, Dereka Bejlija i Evana Parkera, muzičara koji bi doveli u pitanje konvencije dana, izbegavajući formalnu kompoziciju i strukturu da bi se upustili u grupnu improvizaciju. Za muzičara koji je temeljno školovan u svim konvencijama lista i plesnih bendova kakav je bio Viler, ovo je bio radikalan odmak. Vilerovi doprinosi su dokazali njegovu veliku fleksibilnost i pokazali da je sposoban da naseli i slobodno okruženje i formalnije i kontrolisane postavke velikog benda i orkestra. To se najjasnije pokazalo na njegovom debi albumu Vindmill Tilter, snimljenom za Fontanu sa orkestrom Džona Dankvorta. Na albumu se pojavljuje mladi Džon Meklaflin na gitari zajedno sa basistom Dejvom Holandom i spisak talentovanih i cenjenih muzičara koji sviraju na jednom od najvećih modernih džez big bendova i albuma za orkestar.
Keni Viler je rođen u Kanadi 1930. godine i, uz ohrabrenje svog oca – koji je i sam trombonista – počeo je da svira trubu sa 12 godina. Nakon studija na Kraljevskom konzervatorijumu u Torontu, stigao je u London 1952. godine, a njegovo sviranje je bilo obavijeno zvucima Majlsa Dejvisa, Booker Little-om i Fats Navarro-m. Godine 1959. Viler se pridružio orkestru Džonija Dankvorta i ostao tamo do 1963, iako se često vraćao radi nastupa i drugih projekata u godinama koje su usledile. Ubrzo je postao istaknuti solista u orkestru i pojavio se na Dankvortovim ključnim albumima šezdesetih. Vheeler je upoznao i svirao sa umetnicima u usponu Londonske free jazz scene. Igrači poput Trevora Votsa, Dereka Bejlija i Evana Parkera, muzičara koji bi doveli u pitanje konvencije dana, izbegavajući formalnu kompoziciju i strukturu da bi se upustili u grupnu improvizaciju. Za muzičara koji je temeljno školovan u svim konvencijama lista i plesnih bendova kakav je bio Viler, ovo je bio radikalan odmak. Vilerovi doprinosi su dokazali njegovu veliku fleksibilnost i pokazali da je sposoban da naseli i slobodno okruženje i formalnije i kontrolisane postavke velikog benda i orkestra. To se najjasnije pokazalo na njegovom debi albumu Vindmill Tilter, snimljenom za Fontanu sa orkestrom Džona Dankvorta. Na albumu se pojavljuje mladi Džon Meklaflin na gitari zajedno sa basistom Dejvom Holandom i spisak talentovanih i cenjenih muzičara koji sviraju na jednom od najvećih modernih džez big bendova i albuma za orkestar.
Za vreme korišćenja bilo koje stranice na veb-sajtu ananas.rs, kompanija Ananas može da sačuva određene informacije na korisnikov uređaj, putem "kolačića" (eng. "cookies").